четвер, 5 листопада 2015 р.

My Little Pony - начебто серіал для дівчаток, а наче й ні


My Little Pony
Почнемо з чого? З сюжету серіалу. Чесно кажучи, я не очікувала, що нам будуть вибудовувати цілу міфологію серіалу. Це і починає чіпляти. Twilight Sparkle - сама старанна учениця принцеси Селеста. Але у неї ніколи не було друзів, її завжди цікавили одні лише книги і навчання. І принцеса вирішила відправити Твайлайт в маленьке містечко під назвою Понівілль, в якому учениця буде пізнавати магію дружби і щотижня відправляти звіт про це Селеста.

Тепер поговоримо про анімацію. Анімація дуже приємна, і очі швидко звикають до неї, а ніяк, наприклад в Adventure Time, в якому, мої очі вже як 3 сезон не можуть звикнути до цієї самої анімації.

Пару слів про музику. Музика-це найприємніше в даному серіалі (як на мене). Daniel Ingram добре попрацював над створенням композицій, які надовго засядуть у вашій голові.

Тепер, персонажі. Творці цього серіалу виконали величезну роботу над персонажами. Вже на початку ми можемо навісити ярлики, які, з одного боку відразу характеризують їх, але з іншого боку не перетворюють їх на стереотипи. Деяким серіалам і півсезону не вистачає, щоб чітко позначити суті персонажів.

Ну що ж, підсумок. Я не можу сказати, що я стала якоюсь фанаткою цього серіалу, але він зайняв якесь місце в моєму житті і в моєму серці, я навіть стала іноді грати на тематичному сайті http://littleponyjuegos.com в онлайн ігри з Little Pony.

Рекомендую до перегляду всім дітям.

Немає коментарів:

Дописати коментар